reklam

Demirtaş: WhatsApp ketılda çalışmıyor, bu mesajı en az 100 kişiye gönderebilsen ne güzel olur


HDP'nin tutuklu cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş cezaevinden gönderdiği mektupta, "Biliyorsunuz cezaevinden ketıl ile tweet atabiliyorum ama WhatsApp ketılda çılışmıyor. Bu nedenle mesajımı size el yazımla atıyorum" diyerek, bazı ricalarda bulundu.

Edirne Cezaevi'nden avukatları aracılığıyla gönderdiği mesaj ve tweetleri ile kamuoyuna ulaşmaya çalışan HDP'nin cumhurbaşkanı adayı Demirtaş, bu kez mektup yazdı.

Demirtaş, el yazısıyla kaleme aldığı mektubunda, partisi ve kendi şahsı üzerindeki 'medya ambargosuna' değinerek, "Her birinizin aktif olarak seçim çalışmalarına katılmanızı rica ediyorum" dedi.
Mektuba "Merhaba değerli arkadaşım" diye başlayan Demirtaş, "Biliyorsunuz cezaevinden ketıl ile twit atabiliyorum ama WhatsApp ketılda çılışmıyor. Bu nedenle mesajımı size el yazımla atıyorum" ifadesini kullandı.

Mektubunu, "Bu mesajı en az 100 kişiye gönderebilsen ne güzel olur. Biliyorsun ketılım çalışmıyor" diye bitiren Demirtaş'ın mektubu şöyle:


Demirtaş: WhatsApp ketılda çalışmıyor, bu mesajı en az 100 kişiye gönderebilsen ne güzel olur Reviewed by Stran on Haziran 01, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.